Veelgestelde vragen
Geen code of geen toegang? Lees dit eerst.
- U krijgt via Indiveo één email.
- Klik in deze mail op de blauwe knop “Klik hier voor uw informatie”.
- Er opent een pagina. Klik op deze pagina op “Toegangscode aanvragen”.
Sluit deze pagina niet! Hier vult u zometeen de toegangscode in! - De toegangscode wordt in een aparte email naar u gestuurd.
- Vul de toegangscode in op het scherm waar u zojuist de code aanvroeg.
- Klik op “Uw zorginformatie bekijken”.
Meest gestelde vragen van patiënten
De toegangscode vraagt u zelf aan:
- U krijgt via Indiveo één email.
- Klik in deze mail op de blauwe knop “Klik hier voor uw informatie”.
- Er opent een pagina. Klik op deze pagina op “Toegangscode aanvragen”.
Sluit deze pagina niet! Hier vult u zometeen de toegangscode in! - De toegangscode wordt in een aparte email naar u gestuurd.
- Vul de toegangscode in op het scherm waar u zojuist de code aanvroeg.
- Klik op “Uw zorginformatie bekijken”.
Indiveo helpt u om de informatie die u van uw ziekenhuis krijgt, begrijpelijk uit te leggen. Dit zorgt ervoor dat u weet wat u te wachten staat. Uw ziekenhuis vindt dit belangrijk en gebruikt daarom Indiveo.
Ja. De informatie die u heeft gekregen is gestuurd door uw eigen ziekenhuis. U kunt dit zien aan het logo in de email. Indiveo stuurt zelf geen informatie naar patiënten. Dit doen zorgverleners met behulp van Indiveo.
Indiveo heeft géén toegang tot uw medische gegevens. Het mailadres dat wordt gebruikt, wordt kortdurend in een streng beveiligde database bewaard en na 30 dagen verwijderd. Dit bewaren gebeurt om te kunnen achterhalen of de uitgezette mailopdrachten verstuurd zijn (functioneel).
Met uw toegangscode wordt de informatie beveiligd.
Het emailadres wordt niet gedeeld zonder uw uitdrukkelijke toestemming, tenzij dat noodzakelijk is in het kader van de uitvoering van de overeenkomst die uw ziekenhuis met Indiveo gesloten heeft.
U kunt op elk moment zelf uw informatie verwijderen. U doet dit als volgt:
- Open uw informatie en voer de toegangscode in.
- Klik rechtsboven op ‘Help’.
- Selecteer ‘Verwijder mijn informatie’ en bevestig uw keuze.
- Uw informatie wordt verwijderd.
U kunt Indiveo alleen vragen stellen die te maken hebben met uw email en de toegangscode. Voor vragen over uw afspraak of uw gezondheid kunt u terecht bij uw ziekenhuis. U vindt de contactgegevens van uw afdeling in uw Indiveo informatie.