Vraag en antwoord
Indiveo is een digitale vervanger van de informatiefolder. Hieronder vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen van patiënten.
Let op. U kunt Indiveo alleen vragen stellen die te maken hebben met uw email en de toegangscode. Voor vragen over uw afspraak of uw gezondheid kunt u terecht bij uw ziekenhuis.
U vindt de contactgegevens van uw afdeling in uw Indiveo informatie.
Indiveo helpt u om de informatie die u van uw ziekenhuis krijgt, begrijpelijk uit te leggen. Dit zorgt ervoor dat u weet wat u te wachten staat. Uw ziekenhuis vindt dit belangrijk en gebruikt daarom Indiveo.
Ja. De informatie die u heeft gekregen is gestuurd door uw eigen ziekenhuis. U kunt dit zien aan het logo in de email. Indiveo stuurt zelf geen informatie naar patiënten. Dit doen zorgverleners met behulp van Indiveo.
Indiveo heeft géén toegang tot uw medische gegevens. Het mailadres dat wordt gebruikt, wordt kortdurend in een streng beveiligde database bewaard en na 30 dagen verwijderd. Dit bewaren gebeurt om te kunnen achterhalen of de uitgezette mailopdrachten verstuurd zijn (functioneel).
De code die u heeft ontvangen vult u in nadat u op de blauwe knop “Klik hier voor uw informatie” heeft geklikt. Indiveo vraagt u om een toegangscode.
Met uw toegangscode wordt de informatie beveiligd.
Als u binnen 30 dagen na het ontvangen van uw informatie uw code bent kwijtgeraakt, dan kunt u contact opnemen met Indiveo.
Als uw informatie ouder is dan 30 dagen kunt u contact opnemen met de betreffende afdeling van het ziekenhuis.
Het emailadres wordt niet gedeeld zonder uw uitdrukkelijke toestemming, tenzij dat noodzakelijk is in het kader van de uitvoering van de overeenkomst die uw ziekenhuis met Indiveo gesloten heeft.
U kunt op elk moment zelf uw informatie verwijderen. U doet dit als volgt:
- Open uw informatie en voer de toegangscode in.
- Klik rechtsboven op ‘Help’.
- Selecteer ‘Verwijder mijn informatie’ en bevestig uw keuze.
- Uw informatie wordt verwijderd.